dinsdag 5 mei 2009

Recept: Pasta met spinazie

Pasta met spinazie Heerlijk recept gevonden om eens anders dan 'Oud-Hollands' spinazie te eten: pasta met spinazie-roomsaus!
Met dank aan de receptensite van Albert Heijn!

Aangezien mijn spinazie de afgelopen week erg goed gegroeid is met het zachte weer, ben ik op zoek gegaan naar een recept waar spinazie het hoofd-ingrediënt was. Want om nou alleen maar voor lasagne verdi spinazie te kweken... Uiteindelijk heb ik bijna 300 gram spinazie geoogst!
Eigenlijk was het een vegetarisch recept, maar ik heb er toch een kleingesneden kipfilet doorheen gedaan.

1 opmerking:

  1. Jammer dat ik geen spinazie heb in mijn moestuin.... ziet er erg lekker uit! mjam mjam.

    Leuk probeersel de courgette in pot...ben benieuwd of dat gaat lukken.

    Omdat het weer zo zacht is heb ik inmiddels al weer last van engerlingen.

    Courgette (ed) in pot zou zeker goed zijn als dat gaat!

    Groetjes,
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen